“Ik heb LinkedIn geprobeerd maar vind het eerlijk gezegd nogal euh ….. SAAI.”

Een reactie die voor mij niet nieuw is. Als ik doorvraag lijkt het vaak te liggen aan dat de connecties die men heeft nog uit een verleden zijn en daardoor geen relevant netwerk zijn.

Bijvoorbeeld de coach die ooit accountant is geweest, maar nu als doelgroep jonge moeders heeft.

Ga dus eerst je netwerk opschonen. Ontvolg die saaie mensen en nodig nieuwe interessante mensen die iets boeiends te vertellen hebben uit.

En vooral…
ga daarna zelf regelmatig je tijdlijn van waardevolle content voorzien.

Zorg dat je content authentiek is. Dat het staat voor wie jij bent. Volg je hart en niet de template van een ‘expert’ die je zegt hoe je iets moet doen.
Mensen doen zaken met JOU, niet met een stappenplan.

En maak het nog leuker door je eigen beelden toe te voegen. Hoe meer ze een beeld krijgen van jou en waar je voor staat, hoe betrouwbaarder en geloofwaardiger je overkomt. Dát is authentiek zijn. Zelfs volgens de Van Dale. 😉

Wil je meer weten over hoe je succesvol wordt op LinkedIn? Kom naar mijn LinkedIn Succes Event op 13 december.