Trollen? Ja, je weet wel, mensen die je ergens van beschuldigen en zwartmaken. Een term die je online wel voorbij ziet komen.

Nou, ik mag je feliciteren als je last van trollen hebt.

Als je succes hebt en je bedrijf groeit, krijg je gegarandeerd last van trollen.

Vandaag had ik er ook last van. Een zekere collega-LinkedIn-Expert die mijn eerste trainingen in 2016 nog heeft gevolgd had een suggestieve post in zijn besloten Facebook community geplaatst. Helaas voor hem kreeg ik daar al snel melding van.

Er werd gesuggereerd dat ik mijn event baseerde op zijn training.
Na wat onderzoek blijkt de beste man niet eens een sales pagina te hebben en ALS ik al iemand zou kopiëren dan zou ik niet naar deze schreeuwlelijk kijken, maar naar iemand in Amerika die een miljoenenbusiness heeft. Iemand waar ik me aan op kan trekken.

Nu sta ik echter voor authentiek content. Heb ik al duizenden euro’s uitgegeven aan trainingen op het gebied van Copywriting, bijvoorbeeld bij Neerlands copywriting legende Aartjan van Erkel. En heb ik voor mijn sales pagina hulp ingeschakeld door een copywriter in te huren. Ik werk alleen met de beste Experts.

Op mijn event op 13 december werk ik ook met de beste Experts. Samen met 3 topsprekers verzorg ik een geweldig LinkedIn Event wat niet alleen voor super veel inspiratie gaat zorgen, maar waar je ook naar huis gaat met een duidelijke strategie hoe je je Expertstatus op LinkedIn kunt gaan pakken. Wil je meer weten over mijn event, kijk dan vooral op deze pagina.